مرحله 3 می توانید کلیه بیماران بیماری موز کما مزمن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 3 می توانید کلیه بیماران بیماری موز کما مزمن

این خوب است یا بد برای موز مرحله 3 بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است؟ موز یک میوه رایج در جهان است، و تصور می شود که در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می شود مواد غذایی سالم برای بیشتر بیماران gente.Pueden موز خوردن؟

از آنجا که وضعیت بیماری بیماران تغییرات از فرد به فرد، پاسخ برای pacientes.Si مختلف ناراحت به مرحله 3 بیماری کلیه متفاوت است و می خواهد بداند که اگر موز خوبی برای شما به طور مستقیم می باشد، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal @ hotmail.com.

در برخی موارد، موز برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه مفید است.

اذیت این بیماری طولانی مدت کلیه، بیماران اغلب از دست دادن اشتها و موز کم inmunidad.El یک منبع بزرگ از ویتامین A است که می تواند توانایی بیمار برای مبارزه با trastornos.Plátano های مختلف می تواند حرکت دودی دستگاه گوارش ترویج تقویت، برای تقویت دستگاه گوارش از بیماران و بهبود اشتها.

فشار خون بالا یک علت شایع و عوارض این بیماری renal.En فاز 3 است، بیماران اغلب از این مشکل. موز دارای اثر درمانی در کاهش فشار خون بالا.

در برخی موارد دیگر، موز می تواند واکنش های جانبی در بیماران مبتلا به CKD مرحله 3 ایجاد کند.

از یک طرف، موز غنی از قند شامل و در نتیجه جریان خون کم و سپرده سوخت و ساز مواد زائد، به طوری که بیمارانی که بیماری کلیوی است که با دیابت ایجاد می شود باید plátano.Por سوی دیگر جلوگیری، موز دارای مقدار زیادی پتاسیم و بیماران magnesio.Si از پتاسیم بالا و یا اختلال الکترولیتی، که بهتر است به دور از موز اقامت کرده بود مورد بررسی قرار.

در حال حاضر، ما می دانیم برخی از بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می تواند برخی از مقدار سمت راست موز خوردن، در حالی که برخی از بیماران دیگر باید این میوه توسط completo.Consulte با دکتر آنلاین جلوگیری از به تعیین اینکه آیا شما می توانید این میوه را زمانی بخورید سالم.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-dieta/292.html





:: بازدید از این مطلب : 503
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: